W naszych programach stawiamy na sprawdzone metody i aktualną wiedzę. Wspieramy naszych uczestników w przekładaniu kompetencji na codzienną praktykę i zachęcamy do ciągłej refleksji nad swoją rolą i jej wpływem.
Szkolenia dla liderów
Co możecie zyskać dzięki udziałowi w naszych szkoleniach?
Będziesz potrafił/a dopasować metody zarządzania do indywidualnych potrzeb swoich pracowników
Rozwiniesz zdolność do budowania takich relacji, które dają fundament dla osiągnięć i zaangażowania pracowników
Otrzymasz nie tylko konkretne techniki i narzędzia komunikacji, ale i głębsze rozumienie dynamiki relacji szef-pracownik
Zrozumiesz, jak współdzielić z pracownikami odpowiedzialność za ich motywację, zaangażowanie i rozwój
Wzmocnisz samoświadomość Twojego indywidualnego stylu interpersonalnego w kontakcie ze współpracownikami
Zyskasz większy spokój i pewność siebie prowadząc trudne rozmowy z pracownikami
Kluczowe kompetencje lidera
Budowanie współpracy opartej na zaufaniu
Zarządzanie rozwojem pracowników
Zarządzanie różnorodnością
Przywództwo włączające
Budowanie motywacji i zaangażowania
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi
Szkolenia z przywództwa
Jak pracujemy
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Nie wiesz jakie
rozwiązanie będzie dla
Ciebie najlepsze ?
przyjrzyny się Twoim potrzebom i celom.